Msydn6 benim icin onemli olan kriter normal dogumda
1-mutlaka yürümek
2-odada duş olması kasilmalar geldiginde rahatlama acisindan
3-plates topu
4-gereksiz yere suni sanci veya epizyotemi uygulanmamasi
5-mutlaka yürüyüş yaptirmalari merdiven indirip ciktirmalari
6- eş desteğini yani odalarda refakatciye izin vermeleri
7- bence en onemliside insanca davranmalari gerekli sonucta canindan can cikiyor kasilmalara dayanmak her kadin icin zor azarlayip bağırarak para hak edilmez ki insanca guzellikle nazikce davranip bak iste stres yapma sakin kal deyip telkin edecekki kasilmalar geldigi zaman kisi kendini rahat hissetsin sakin dogum yapsın
Asla devlet ozel ayrimi amacinda degilim ama çoğu devlet hastaha e hemsirelerinin yaptiklarini ve bunlari tecrubeleyen kisilerin anlattiklarini soyluyorum yoksa bende dusundum esenlerden kalkip basaksehirde dogum yapmayı dusundum o derece kafama koydum sonra yorumlari okudum korktum duzgunce muamele gormeyeceksem neden o kadar yol çekeyim ki kasilmalar esnasinda yataga bagimli kalmak kasilmanin siddetini artiyormus ve daha cok korkuyormussun bagiriyormussun sezeryene alin beni diye epidural isteyene yapmiyoruz deniliyormus yani prenses dogum imkanida saglamiyorlarmis yat yat aci cek bir katkisi yok bak yukarda sayfiklarimi yapsalar kesinlikle devletten vazgeçmem ama iste riskede giremiyorum birde illa muayne olacakmissiz orda dan diye gidip ben doguruyorum beni alin diyemiyormussun yatacak yer bulmakda sorun oluyormus malum pandemiden dolayi devlet hastahanelerinin dogum katlari covid servisi olmus tum dogumlari egitim arastirmalar almaya baslamis yani tabikide herkes senin benim gibi degil suriyelisi bilmem iste laf anlamayan pis insanlar olunca tabikide onlarda dayanamiyor ama iste bilemedim sen kacinci haftandasin belki sen gidersin anlatirsin bize