En başından beri öyle sağlıklı besleniyorum ki haftalık beslenme duzenim bile ona yönelik .Et günüm,sebze günüm,balığım.Her akşam yogurdumu yerim her gün muz ceviz badem fındık kefir meyve kahvaltıda yumurta kaşar süt ama baktım ki ne yaparsam yapayım Minnoş olacak oğlum 37ye kadar direndim direndim artık biraktm oluruna ben ne yersem yiyeyim ihtiyacı olani alıyor alacağı kadarını alıyor.O yüzden çok strese girmeyin ne yiyeyim diye belki minyondur belki hallolabilecek başka bir problem vardır doktorunuz sizi bilgilendirir zaten.