Demiralpmoms urazaslan ayy inşallah canım benim ☺️ Evet gunlerımız aynıymış. Doktor tahmını doğum tarıhını nezamana söyledi
Seher- urazaslan 1 şubatta tam 32.haftamıza girecez inşallah kontrolümüz o zaman iki haftada bir olmasına rağmen hiç geçmiyor sanki günler ya her gün olsa yok demem 😅
Seher- urazaslan en son 29+4 te gittim artık iki haftada bir gelmemi söyledi doktorum bundan sonra hep doğumu konuşacaz dedi