senakhrmn urazaslan Bizde 30+3 oluyoruz yarın randevumuz var bnde çok özledim bebeğimi çok heyecanlıyım ☺️
Sevmmmm urazaslan ben de 32+0 ile yarın randevuya gideceğim nasipse. Çok merak ediyorum acaba ne kadar büyüdü oğlum hala ters mi yönü vs 🤭🤗
Danlacan Ya bizim de yarın 💃 bende aynı durumdayım kocam da yok nöbette ben sabaha kadar uyumam herlde en son 1 ay önce görmüştüm bebeğimi çok özledim ondan çok heyecanlıyım🤩
Cemrreedemirci 35+1 ile bizde yarın gideceğiz. Bakalım ne yapmış ne etmiş 2 haftada 🙈 ne zaman gelirmiş..
Cemrreedemirci Seftalininannesi11 benim için geçmiyor pek zaman 38 39 1 sene gibi sanki 😔 hayırlısıyla gelsin de hayatımıza dahil olsun gayrı ☺
Seftalininannesi11 Cemrreedemirci valla öyle yerinde sayıyor sanki ağırlaştımda iyice artık sağlıkla kavuşalım inşallah 🙏🏻
Danlacan urazaslan 22+3 🐣 en son cinsiyet öğrenmiştik değişmemiştir umarım yarın bide sürpriz yaşamayalım 😅
Demiralpmoms urazaslan ayy inşallah canım benim ☺️ Evet gunlerımız aynıymış. Doktor tahmını doğum tarıhını nezamana söyledi