Ceren_dincer Mervess4134 kesinlikle gitmelisin cnm ben suan 31 +6 yim uc tane doktorum var ve allaha sukur hepsi ayni seyleri soyluyor rabbim saglikla kucagina almayi nasip etsin cnm 🙏
Mervess4134 Ceren_dincer malesef yine icimi rahatlatan bisey duyamadim canm🙁 Bu doktorda bebek var ama kalp atisi goremiyorum dedi haftaya tekrar bakilcak
Esesli Saadet27 şuan 22+2 yim. Bel sırt ağrıları daha çok tabi. Kasıklarda da ara ara Ağrı oluyor Halen ama hafif. İlk zamanları soruyorsan ilk zamanlarda bel pek değil ama kasık ağrılarım olmuştu
Esesli Saadet27 başlarda yerleşme aşamasında Ağrı oluyor. Ben evham yapıp kaç kere gittim acile ama şükür birşey çıkmadı gereksiz evham yapmışım. Bu yüzden 7-8 kere Alttan muayene oldum
oglusunakavusmayibekleyenanne Saadet27 6.haftada daha küçük olduğu için alttan baktı doktorum duydu 8.haftada da biz duyduk