Cansuayaz canım düşük yapmışsın hayırlısı budur de geç hiç sıkma canını olmuyorsa Allah’ın vardır bi bildiği 4 ay önce bende seninle aynı durumu yaşadım adet oldum kanamayla gitti parça parça adetten sonrada hamile kaldım dua et hayırlısını iste gecikiyorsa güzelleşiyordur sıkma canını