Selam kıZlar 8. Haftamıza girdik bende kasık agrım biraz artınca dr dün gittim kesenin dışında hafif kanama olmuş dedi sanırım ev işlerini yapmaya devam ettiğimden oldu progestan yazdı yarın kendi dr ma da bir görünecem su an iyiyim agrım sızım yok bebekte iyi ama ben endişeli bu durumu yaşayan oldu mu ?