Hulyaa12-- kader_ozol çok iyi maşallah insallh olmaz bidaha bende yeni çıktı ilk iğnemi vuruldum bakalım
FatRam_1703 Ebru2403 benim çok düşük iğne verdi iki kutu biri haftada bir di şimdi o bitti diğer kutuda ayda bir bence verdiyse kullanmanız gerekir boşuna vermedi ya size o hapı 🤷🏻♀️ bebeğinizin sağlığı için bence..