Ebru2403 yıllardır b12 iğnesi vuruluyoorum her ay. Hamile olduğumu öğrendiğimde doktora söyledim, dil altı tablet verdi. İğne hamile iken öyle çok önermiyoruz dedi. Her gün dil altı alıyorum. Doğumdan sonrra tekrar iğneye devam. İlaç kullanmama rağmen düşmeye başladı 🙄🙄 bende kasılma yapıyor düşmesi. Kitlenip kalıyorum.