Oykuaygun sok oldum durumumuz iyi degil bu aralar cok sıkışığız dahanfazlanverilmek istemedim ki dogum ucretiylede kalmiyormus tahlil kan falam derkem ucretler ekleniyormus dogum.dogumdur sevlette yapmaya karar verdim durumu olan akrabalarim bile devlette yaptilar zamdan dolayi insanlari sömüruyorlar denetim yok