Merhabalar bende kucukkoyde oturuyorum. Gop Medikal parka gidiyorum . Henuz yeni hamileyim. Medikal oarkin fiyatları bana biraz pahalı geldi. Muayene 120 tl .. doğum ücretlerine internetten baktım 4bin 5 binler konusuluyor. Bana da cok geldi.. asya yı denemeyi düşünüyorum umarim bende memnun kalırım .