Betlgkcee hafsa2020 bende başarıyı tavsiye etmiyorum yakınım Kenan beyde doğum yaptı dikisleri ebeye diktirmis çok çekti hastane bir tuhaf gösterişli ama boş bende asya sağlığa gidiyorum çokta memnunum
Snglbrs Ben ilk çocuğumu orda Doğum yaptım memnun kaldım mı hayır tabi ozaman ufaktı şimdi büyüttüler Kenan beye gidiyordum şuan orda mı bilmiyorum ama beklentin ne ? Ben anlatayım ona göre
hafsa2020 Snglbrs valla beklentim düzgün bi doğum yapmak.. stajerlerin ellerine kalmamak sağ salim atlatmak. Siz neyden memnun kalmadınız hastaneden mi doktordan mı
Snglbrs hafsa2020 normal doğumsa ebelerin eline kalıyorsun bu gerçek gece doktorun olmuyor büyük ihtimal gündüzde Doğum başladıysa doktor sadece Doğuma girip çıkıyor ben Asya hastanesine gidiyorum çok yakın bi arkadaşım orda Doğum yaptı odasının süsü doğumu kuaförü herşeyi çok iyiydi tercih senin ben tavsiye etmiyorum orda otryrm.
Betlgkcee Snglbrs asyada hangi doktora gidiyorsunuz hakan beymi ebru hanım mi bide orada susleme kuaför gibi hizmetler varmı?
Snglbrs Betlgkcee evet oda süslemelerine sen yakının karışmıyor zaten onlar kendileri gayet güzel süslüyor ekstra aldıklarım varsa onu ilave ediyorlar
Snglbrs Ben Bülent beye gidiyorum kesinlikle tavsiye ederim bebeğimin a dan z ye herşeyiyle ilgiliyor benim çatlatlarıma kadar kilom besleme listem herşeyimle bire bir ilgileniyor ve muayene süresi 5 -10 dakika değil yarım saat boyunca bakıyor
Betlgkcee Snglbrs bende ebru hanima gidiyorum bence oranın kadın doğum doktorlarının hepsi çok iyi oda süslemeyi hastanenin yaptığını senden duydum iyide oldu bidahaki randevum da bunuda konuşacağım odaları gezdim ama bunu sormak aklıma gelmedi🤔
Betlgkcee hafsa2020 küçükköyde canım merkez caminin tam karşısında benim birçok akrabam orada doğum yaptı çok memnun kaldılar bide diğer hastanelere göre fiyati uygun doktorların hepsi çok iyi kesinlikle tavsiye ederim
Snglbrs Betlgkcee sen Doğum a girerken oradaki bakıcılar hemşireler süslüyor hangi oda olursa özel odaları da var
hafsa2020 Betlgkcee ebru hanım iyi diyosunz yani bu hafta içi bi.gidicem başarıya gidiyodm ama personeli çok kaba.. orasının personeli nasıl ebru hanım normal doğumu desyekleyenlerden mi normal istiyorm inş.. bide muayne ücreti ve doğum ücretleri ne biliyo msn canım
Betlgkcee hafsa2020 canım ebru hanım işinin ehli bir kadın dış görünüşü kaba bir kadın erkek gibi😀ama her işini kendisi yapıyor asistana falan bırakmıyor çok ilgili herşeyi tek tek anlatıyor ben önceden de ona gittim evlendiğinde problemlerim vardı onun sayesinde atlattım muayenesi 75tl normal doğum 1100 sezeryan 1800 standart odaları büyük güzel istersen bide suit odaları var çalışanlarla bir sorun yaşamadım dediğim gibi ben ebru hanım ve ebeler için gidiyorum
hafsa2020 Betlgkcee tamam canım inşallah gideceğim bu hafta içi 😊😊 standart oda dediğimiz yine tek kişilik oda oluyo demi🤗
hafsa2020 Betlgkcee tesettürlü bi bayanım ve doktorda bayan tercihim iyi doktor olsun istiyorm ondan soruyorum yolu yarıladım sayılr 19. Haftaya girdik detaylı falan yapılıyor mu orda bilgin varmı 🤗
Betlgkcee hafsa2020 evet canım detaylı yapılıyor ben orada yaptırdım 230 TL ebru Hanım'ın soy adina inan hiç dikkat etmedim zaten 1 tane kadın dogumcu ebru hanım var odalarda tek kişilik oda fiyatları şöyle oluyor standart oda istersen artı oda para vermiyorsun yok eğer dersen ben daha büyük yada suit oda tutmak istiyorum onlar extraya giriyor
Betlgkcee hafsa2020 odaları çıkıp gezebiliyosun ben normalde başarıya gittim 2 defa karnimda bir tuhaf ağrı vardı okadar ultrasona girdim baktı doktor başarıda bişey yok dedi ebru hanima gidim bide dedim kordon bebeğin boynuna bikere dolanmış oyuzden baskı yapıyormuş ağrı oymuş ebru hanım detaylı şekilde gösterdi hatta bikere dolanması sorun değil dedi açılır dedi doğuma kadar düşünsene başarıda bakan doktor nasıl göremedi acaba okadar net biseyi anlamadım
Aysgulaknc Betlgkcee canım merhaba bende detayliyi Asya'da yapmayı düşünüyorum 19. Haftamdayim şimdi gün alsam kaç gün sonraya verirler bilgin varmi