Yello ilk gittiğinde görüşme olarak gidiyorsın para almıyor anlatıyorsun derdini tedaviye başlayınca 600 muane ücreti aldı sonuçlara baktı sonta bana ilaç başlattı 3 ay kullan sonra ara beni dedi aradım canım adetimin 3 günü çıktım baktı sonra iğnelere vs başladı bir daha muane ücreti almadı bir ilkinde aldı sonra tüp bebek tutunca aradım 2 gün ara ile sürekli sağlık ocağında kan testi yaptırdı değerim yüksek olunca çağırdı orada bir kez daha 600 aldı sonra zaten kendi başka doktor öneriyor ona gidin diyo yada bildiğn bir doktor varsa oraya git diyor kendisi sadece tüp bebek yapıyor doğım yapan varmı onda var ama kendisi de çok pahalı olur diyo bana geleceğinize başka doktora gidin diyo bu en sevdiğim özelliğiydi açıkcası halden anlıyor çünkü :)