Yello bende çok araştırdım çoğu yer para tuzağı hemen tüp bebeği yapıyo ama Osman hoca öyle değil olmayacaksa ümit bile vermiyor ve tedaviye başlamadan önce önünde sorun olucak bütün şeyleri ortadan kaldırmaya çalışıyor eşimde sıkıntı vardı ama bana 3 ay hap kullanırdı iii sağlama alalım yumurtalıklarını güçlendirelim dedi biraz otoriter çok konuşmaz ciddi biri ama ben çok memnun kaldım 17+1 günlük hamileyim oğluşumu bekliyorum 💙