Mutlaka git canim benim kuzeniminde gebeligiyi riskliydi ve daha once baska doktorda 34 haftalik dogum yapip bebegini kayb etmisdi oda sonra yesim hanima gutdi ve su anda oglu 3 yasinda banada o onerdi. Benim su ana kadar hic bi memnuniyetsizdiyim olmadi cok guler yuzlu bi doktor her seyi guzel guzel anlatiyor bir tek benim hosuma gitmiyen cok beklemek.