EsraYe canım herseey 1 gecede bile oluyor Karpuz gibi havada bir gobekle gezerken diğer gün pırt diye doğan çok var…eskidenmiş o kanlrni 2 3 hafta önceden aşağı inmek..malum ahir zaman insanlariyiz herseyimiz de biraz değişik 😅Sen hiç sıkıntı etme bak bende 39+3 üm henüz birşey yok ama umutsuzlukta yok bir anda suyun gelip sancıların da başlayabilir hiiicc sıkıntı etme ferah ol sen