Aycan_akay54 ZehrasMom İnan ki bende bi ara elimi kesmiştim dikiş attırmamak için hastaneyi yıkmıştım yarın ne yapacağım bilmiyorum
ZehrasMom Aycan_akay54 benim acı eşiğim yüksektir aslında ama ilk defa bıçak altına yatcam ya bi korku sarmadı değil bide zorunlu olduğu için ayrı bi stresi de var zaten napcaz bilmiyorum 🤷🏻♀️
Aycan_akay54 ZehrasMom sana güzel teselliler vermek isterdim ama daha ben bile atamadım o paniği heyecanı korkuyu 🙃
ZehrasMom Aycan_akay54 inşallah güzel kolay bi şekilde atlatırız ya sağlıkla alalım kucağımıza inşallah ♥️🙏