Aycan_akay54 Yarın sabah 8:45 de spinal anestezi ile sezeryana giricem çok mutluyum ama korkuyorum da daha önce hiç ameliyathaneye girmedim acaba canım acır mı hisseder miyim diye korkularım var tavsiyeleriniz var mı anneler Nası sakin olabilirim bilmiyorum 🙄
bebisini-bekliyor Aycan_akay54 gözünüz aydın bebişinize saglıkla kavuşursunuz inşallah bildiğim kadarıyla cok panik yaptığını anlayınca hafif sakinleştirici veriyorlarmıs cabucak oluyormus zaten sezeryan korkmayın onu göreceğini ana odaklanın 😍
Mom3 Aycan_akay54 ben de öbür gün kavuşacağım kızıma inşallah en çok karna bastırılmasından ve ilk ayağa kalkmadan korkuyorum
aselim2020 Aycan_akay54 inşallah sagliklica kavuşursun bebeğinize şimdiden geçmiş olsun inşallah çabucak toparlarsiniz ben acil sezaryen olduğu icin genel anestezi yapmışlar uyandığımda bebeğim doğmuştu hic bisey hatırlamıyorum bile ama ikinciye hamileyim spinal anestezi merak ediyorum açıkçası uyanik oluyomussun ama aci fln olmuyo diyolar sizin içinde hersey güzel geçer inşallah güzel haberlerle bekliyoruz sizi burda 👼🤲🤗😊🥰
Aycan_akay54 aselim2020 Doğum hikayemi yazmak İçin sabırsızlanıyorum 🌸 her detayını yazacağım rabbim senin evladını da sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🥰
BusrAlpay_34 Aycan_akay54 yaaa maşallah darısı başımıza inşallah korkma canım dua oku bol bol hissetmezsin uyuşturacaklar senı guzel bebegıni göreceğini düşün devamlı Allah yardımcın olsun evlat sahıbı olmak isteyenlere bol bol dua et Allah kurtarsın
Aycan_akay54 BusrAlpay_34 her zaman dua ediyorum rabbim evladı olmayan herkese. Hayırlı evlatlar nasip etsin 🌸
Ecelifikra Aycan_akay54 salı bende medarda olacağım 🙏☺️ Hadi hayırlı olsun amelıyat ile ilgili dönüşlerını bekliyorum olduktan sonra bana da moral olursun
ZehrasMom Aycan_akay54 al benden de o kadar bende çarşamba giricem sezeryana bu zamana kadar sakindim ama gün gelip çatınca bi telaşlanıyo insan dikiş bile attırmadım 24 yıldır 🤷🏻♀️ İnşallah sağlıkla alırız kucağımıza ❤️
Aycan_akay54 ZehrasMom İnan ki bende bi ara elimi kesmiştim dikiş attırmamak için hastaneyi yıkmıştım yarın ne yapacağım bilmiyorum