Merveyzc1661 Hep haziran annelerine denk geliyorum 🙈 temmuz anası olarak bende bir post acayım dedim 15+5 teyim ve cinsiyetimiz erkek sizler öğrendiniz mi 💙🧿
csmgh Merveyzc1661 Ben şu an 17 haftalığım. İki doktora gidiyorum. 15 haftalıkken bir doktorum erkek dedi diğer doktorum 17 haftalık olduğumda kız dedi. 🙈 Kafamda deli sorular.😂
Merveyzc1661 Minalya_2 amin kuzum inşallah benim 11+3 te tahmin etmişti asistan doktor geçen haftada kendi doktorum gösterdi erkek diye ❤️💙 sağlıklı doğsunlar inşallah
Mom97 Dorukela 12 haftalık yapılan tahminlere inanmıyorum ben artık 🤣ilk hamıleliğimde 12. Haftada erkek dediler ama kızım oldu 🤣 16 hafta net belli oluyo
Merveyzc1661 Zehraus ne güzel 🦩 benimde gönlüm hep kızdan yanaydı anneye yaren oluyor diye sağlıkla kucağınıza alın inşallah ❤️
Seyma92- Ben de şuan 14. Haftadayım 2 hafta önce ikili tarama testi için gittiğimizde erken dedi birşey söylemedi :( haftaya gideceğiz inşallah öğrenicez :) var mı anlayan arkadaşlar fotoğraf paylaşmak isterimm :)
Merveyzc1661 Seyma92- hayırlısı olsun inşallah ben pek anlamam at iatersen belki anlayam olursa yorum yapar 🦩
dlsrkya 15+5 de öğrenmek için gittim ama uyuyordu hafta ici tekrar gidicem doktor o zaman görürüz derinine yaptıysa uyandıramadı 🤗 bu ikinci gebeligim ilkinde hemen öğrenmiştik 🙂
Merveyzc1661 dlsrkya nazlı bir bebiş olcak o zaman annesi çikolata yemeyi denedin mi 😊 insan çok heycanlanıyor cinsiyet öğrenene kadar ya 😊