aannepandaa EbrarBostanci-81 keşke ameliyat dendiğinde halletseydiniz. Ben lise 3 de lokal ameliyatla aldırmıştım. 2 gün yattım bitti tti. Tekrarlayanlar oluyormuş ama nadiren.. siz kendi dr bi danışın o sizi yönlendirir.
momy_95 Kristalize fenol diye ameliyatsız bi yöntemde var , yuvayı kimyasallara yakıyorlar. Ameliyatın nüks oranı çok fazlaymış kesin kurtuluş değil yani
EbrarBostanci-81 momy_95 burda bazı arkadaşlar tekrar sıkıntı yaşamadığını söyledi ama ameliyat sonrası tekrarlayanlarda çok oluyomuş çok korkuyorum 🥺
aannepandaa EbrarBostanci-81 ben hiç anlamamıştım kıl dönmeside hiç duymamıştım. Ağrı oluyordu. Babam bizi bigün denize götürdü akşama kadar denizde tuzlu su ne yaptıysa artık sabah bi uyandım çamaşırımın arkadası akıntı kan çok fena aklım çıktı korkudan. Dr gittim tam okulların açıldığı haftaydı. 15 tatilde amelitay edelim dedi ameliyt oldum 2 gün felan yattım aonra her işimi kendim yaptım. Dr erken müdahale edildiği için çabuk iyileşti dedi. Erkek kardeşimde oldu. Onu uzun süre farketmemişiz. Onun ameliyattan sonra dikmediler orayı kazıyıp bıraltılar çok büyük aşana yayılmış. Bence sizde çok beklememelisiniz.
EbrarBostanci-81 aannepandaa ilk oluşunu farketmem çok uzun sürdü 4-5 yıl sonra kıl dönmesini öğrendim üniversite mezuniyetim vardı ilk doktor ameliyattan bahsetmedi operasyondan 2 yıl sonra tekrarladı o zamanda sözleşmeli olarak çalışıyordum uzun bi süreç gerekiyodu bende bi daha olursa ameliyat olurum demiştim iltihap akıtma yapıldı hamilelikte kuyruk sokumu ağrıyormuş genelde benimki de ara ara sızlıyor tek temennim doğuma kadar tekrar olmaması 🙏🏻
EbrarBostanci-81 gulin-35 ağrılarım devam etseydi mecbur gidicektim psikolojim bozulmuştu hamileyim ve tekrar çıkıyor nasıl dayanıcam nasıl olucak diye 😔