Tugba__- kıl dönmesinin farklı çeşitleri olabiliyor üzerinde delik şekli bulunanlar falan benimki dedğiniz gibi şişkinlik şeklinde oluşmuştu akıntı yoktu ama dayanılmaz bi ağrısı vardı ameliyat istemediğim için iltihap akıtma işlemi yapıldı şu an çok şükür bir sıkıntı yok ama tekrar olursa ameliyat olmak istiyorum sürekli sürekli olması gözümü korkutuyor bence en erken sürede bi genel cerrahiye görünün 🙏🏻 Geçmiş olsun ❤️