Seliminannesi23 yelizozturkk ah cnm Rabbim yardimcin olsun hayirli koly dogumlarin olur insAllah 🤲🏻 Vucudun kendini doguma hzirlyor ama emin ol yalanci sanciyla gercegi ayirt edebilrsin gerck okdr siddetliki anlatilmaz yasanir sadece normalde oan cekiyorsun ama sonradan rahatsin Rabbim dedigim gibi yardimcin olsun bende 17 gun oldu dogum yapali anne olmk gercktn zor uykusuzluk en kotusu uykulu uykulu o bebisi emzirmek Allahim. Ede de tez buyusn benim minnosum biraz ufak. Korkuyorum o yuzden 😻🤲🏻
Mom3 yelizozturkk bir de bazıları gerçekten böyle agirlasmiyor ben okuyordum doğum hikayelerini,işte kalktım temizlik yaptım bir gün önce falan diyorlardı,benim yanımda annem kalıyor 10 gündür,oturamiyroum yuruyemiyorum falan zor geçiyor yani
elisa_ Mom3 ya sanırım doğurmaya yakın enerjik oluyormuşsun. Allah doğum İçin güç veriyormuş , aslında çok yanlış o gücü temizliğe kullanmak bence
Nesrincente yelizozturkk bende 36 +2 yım ama bende yok boyle kramp sancı falan daha hıcte olmadı daha
elisa_ yelizozturkk aynen öyle 37-38 de nasıl doğuruyorlarsa bende hayret ediyorum İnan ki . Artık kilo aldığından mı bilmiyorum çok ağırlık var , sağdan sola dönülmüyor, ne içip yiyorsun doğsun diye bana da söyle 😅
BugleminAnnesi97 yelizozturkk canım bende aynıyım. Ama bende daha çok yatıp kalkınca ağrı oluyor. Bebeğin ağırlığı bi anda aşağı dönünce yerimden kalkamıyorum. Kemiklerimden katır kutur sesler geliyor. 😄💜 benim ikinci gebeliğim. Bende 36+1 im. Geçecek hepsi az daha sabır .
aslihanaslans BugleminAnnesi97 ya sorma valla benimde bende 37. Haftaya girdim son 2 haftadır yatıp kalkarken vücudumdan katır kutur sesler geliyor😄 birde yataktan Kalkarken alt kısımdan çok ağrı geliyor, nefes alıp vermekte zorluk çekip hemen yoruluyorum ama hareketliyim normalde daha çok geceleri yatarken ağrım oluyor sırt ağrılarım felan
yelizozturkk Neslihanilhan benimki artık dayanılcak gibi değil bu saat oldu uyuyamadım sancıdan. Belimden kasıklarıma ordan makatıma kadar vuruyor. Sola yatsam olmuyor sağa dönsem olmuyor sırt üstü olmuyor. Ayakta zaten hiç olmuyor. Şaşırdım kaldım 🤷🏻♀️🤷🏻♀️
Neslihanilhan yelizozturkk sinirden bende aglicam ayni durumdayiz anlıyorm seni biran once kucagimiza alalim🙏🏻