Kızlar artık ne oturup ne kalkabiliyorum. Yaptığım her hareket sancı olarak geri dönüyor. Az önce yataktan kalktım gayet sakin şekilde, çat diye belime ağrı girdi akabinde kasıklarıma vurmaya başladı olduğum yerde kaldım, öyle bi acı ki gözümden yaş geldi. Yani özetle parmağımı oynatsam artık sancı giriyor. 36+2 olduk, normal mi? Doğum habercisi olabilir mi bunlar?