Beyazmelekkk Kızlar yesem zararı olur mu komşu getirdi çok ta severim . 1-2 tane yemek istemiyorum yemisken 4-5 tane yesem nasılsa etsiz ????? Hıc yiyen yok mu 18 haftalığım
Atsyifn Beyazmelekkk sorun olmz ya etsiz olsun yeter bnde yedim o haftalar hatta bugün etsiz yapıp yiyecez
Mom8 Beyazmelekkk etsiz çiğ köfte yemende sıkıntı yok canım içinde et olması sıkıntı yeşillikleri de iyi yıka afiyet olsun sana🤗
Tugcek33 Beyazmelekkk ben yedim etsiz bi sıkıntı yaşamadım bol yeşillikle yanında ayran ile çok güzel oluyor🙈
Sermec27 Beyazmelekkk etsiz yoksa istediğiniz kadar yiyebilirsiniz hiç bir zararı yok ki etsiz çiğ köftenin afiyet olsun 🥰
Beyazmelekkk EdaY34 ben ilk defa yicem şimdi . Abartıdan kasıt ne canm ölçü olarak 4-5 tane yesem marulla mesela abartı mi olur
Beyazmelekkk Mom8 Atsyifn Tugcek33 Rojda24 Yediğiniz de kaç tane yiyorsunuz kızlar yani 2-3 tane alıp çekiliyor musunuz yoksa baya yiyor musunuz da bişey olmadı ?
Rojda24 Bende yedim bi şey olmuyo fazlaya kaçmamak şartıyla tabi sonuçta etsiz oluyo önemli olan bu :)
EdaY34 Beyazmelekkk Canım ye 10 tanede yesen birşey olmaz ama çok baharatlı ve acılıysa çok yeme gece boğazın mide asidiyle yanabilir bana sadece böyle yan etkisi oldu 38+0 ‘rım
Sermec27 Beyazmelekkk valla normal ben evde köfte yoğuruyorum Gaziantepliler bilir ince bulgur la yapılır yağlı köfte 10 15 tane bile yiyorum et olmadıgı sürece sıkıntı yok 🥰
Alperefet Beyazmelekkk ben çok yedim ilk aylarda canım istiyordu hep etsiz ve güvendiğin yerden yiyebilirsin demişti doktorum
Beyazmelekkk Alperefet komşu yaptı canm gayet temiz insanlar içinde ne olduğu belli nasılsa hem diye düşünüyorum