Angelkljh benim biraz riskli ondan oyle dedi doktorum.Yoksa benide bekletirdi.Rahmim kuçuk oldugu icin zorlaniyorum.Ilk gebeligim ikizdi erken dogum oldu.Bu yuzden riske atmak istemiyoruz.Bebegimde yavaş kilo aliyor.Erken gelmezse şu iki hafta icinde 38. gormus olucam insAllah.Olsun hem daha iyi gelisir bebeginiz icerde 🌸