Yasemin301 bugün itibari ile 36. Haftaya girmiş bulunuyorum. Çat mua. Oldum maalesef uygun değilim. Ki normal doğum istemiyordum. İsabet oldu. 1 şubatta randevum var 37+1 oluyorum. Bebeğim durursa 10 şubatta karar kıldık gibi bir şey o gün eşiminde doğum günü 😁 bakalım nasip