Zehraus canım biz de de aynı sorun var seçtiğimiz isim unisex bi isim herkes önce erkek olursa koyarız dedik o zaman bu kız ismi diyenler oldu. Sonra cinsiyetimizin kız olduğunu öğrendik kıza da bu isim olsun dedik bu sefer erkek ismi gibi dediler ☺️ Yani bunu bütün çevremiz yaptı maalesef ama herkes bir şey diyor işte. Beğenmeyen koymayın diyenler bile oldu. Çok istediğim isim şu an bana acaba dedirtiyor ama en son bu kargaşadan kurtulmak için tulumlarını falan sipariş verdim 🥰 çok takılmamak lazım.