Syma-ma erkek ismi demelerine alınıyorum zaten, bu ismi koyma doye ısrar etmelerine sinir oluyorum. Sonuç olarak duymamış olmanız veya olmaları erkek ismi olduğunu göstermez benim de tanıdığım kız var yekta adında ama erkek yok, ben bu kız ismi diye ısrar etmiyorum sonuçta