Misra_Dursun Sinembasara13 ben değilde neredeyse akrabalarimin hepsi orda doğum yaptı ablam yengem amcamın eşi çok memnun kaldılar tekrar bi hamilelik olsa doguma oraya gitmeyi düşünüyorlar yine
ilknr_ylmz94 Sinembasara13 çevremden kimse memnun değil aşırı yoğun olduğu için doğumu hızlandırmak için hemen kesi atıyorlar
NaneLimon36 Sinembasara13 Merhaba bende Araştırma da Deniz Hanıma gidiyorum kendisi çok ilgili bir doktor çok memnunum doğum Vanda olursa kesinlikle doğumu kendisi ile birlikte yapmayı düşünüyorum 😊
Mimii Yaa çok sevindim sonunda Van’dan birini buldum bu forumda ben de Van da yaşıyorum eş durumundan geldim. Akdamar hastanesine gidiyorum ben Mehmet bey doktorum
Ozlemyeni Mimii bende vandayim.henuz bolge hastanesine gidemedim uzak diye.akdamar hastanesi guzel doktorlari falan guler yuzlu.lokman hekimdeki hic bir doktordan memnun kalmadim ben
Sinembasara13 Ozlemyeni ben lokman hekim medicina da burcu hanıma gidiyorum doğum için bölge hastanesini araştırıyorum akdamar hastanesinde muayene ve doğum ücretleri ne kadar biliyor musunuz
Mimii Ozlemyeni ben de lokman hekim hastanesinden hiç memnun kalmadım özellikle Hatice hanım çok ilgisiz bir doktor
Ozlemyeni Sinembasara13 eylulde arkadasim yaklasik 4 bine yaptirmisti sanirim yanlis hatirlamiyosam.odalarda buzdolabi ve dus vardi.guzeldi yani ufak bi odaydi temizdi.bi tane koltuk vardi tekli.sanirim aciliyo birisi yatabiliyo orda.bi tanede giysi dolabi vardi.muayene ve tahlil ucretleri lokmana gore daha uygundu
Sinembasara13 Mimii akdamar hastanesinde muayene ve doğum ücretleri hakkında bilginiz var mı birde kaç haftalık gebesiniz 🙂
Ozlemyeni Mimii bende yanlislikla emine ve burcu ya gitme hatasi yaptim.hala aklimdan gitmiyo yasadiklarim yani.travma yasattilar.verdiginiz paraya degmez
Mimii Ozlemyeni gerçekten odadan çıkarken kendimi sorguladım insan gebeyken azıcık da olsa ilgi ve soru sorabileceği birini istiyor karşısın da 🤷♀️
Sedarknn peki vanda detaylı ultrason nasıl yaptırdınız acaba? Bende hakkarideyim mecbur vanda yaptırmam gerekiyormuş bi bilgisi olan var mı kendim mi randevu alıcam mhrs üzerinden ???
Mimii ilknr_ylmz94 öyle mi çok kolay ve güzel bir doğum diliyorum size 🙏🏻❤️ Bebeğinle bir ömür mutluluk ve sağlık için de kalırsınız inşallah