Ben yedım bır kere 😃 ama zaten cok sık yemeyınce bırsey olmaz dun bır doktorun canlı yayını vardı mıdye ıcın bıle dedıkı basından berı yemıyorsanız sık sık 2 tane yedınız dıye cocuk cınkoya bogulmuyor hemen dedı sende zaten sureklı yemıceksındır sonucta hamburgerı valla evde yapılanlar mc yada burgere benzemıyor ya bende alamıyom aynı tadı 😃