agstosannesi11 al benden de o kadar ablamın down sendromulu kızı var, eşimin otizimli vefat eden kardeşi var. Genetik olup olmadığı belli değil fakat insanın içini kemiriyor. İkili testim riskli çıkmadı ama onun da garantisi yok. 36+3 olduk her gün dua ediyorum. Ne verirse kabulüm ama sağlıklı yavrular nasip etsin Allah hepimize ❤️