Kuzum bunda kızacak bişey yok her anne düşünüyor bunu aldırmak için değil tabi ama insan stres yapıyor bu gayet normal bişey Allah’ın izniyle bişey olmayacak kalbini ferah tut testlerini yaptır en azından bişey olursa da kendini hazırlamis olursun bende yaşadım o korkuları şimdi de doğuma az kaldı bana bişey olursa bebegim ne olacak diye korkuyorum annelik iç güdüsü