Mom046 Gozdeu Yanlış anlamayın ama yalnız olmadığıma sevindim 😑 37 girdiğimden beri bu şekil vucuduma dokunsan ağlayacak gibiyim aşırı hassasiyet oluştu 😪
DaisyMom civcivimm_ benimde senin gibi zaman yaklastikca artiyor heyecan💜 36+0 olduk.Son 15 gunum kaldi 8 şubat nasipse alacagim kizimi kucagima.🤲😍
Merakliana civcivimm_ bnde bugun 37 🙃 3. Gebelik. Diğer ikisi 38 de geldim bakalım bu paşam ne zmn teşrif edecek 🙃
Rozmari Merakliana merhaba İzmit tesiniz sanırım siz de ilk iki doğumunuzu okudum ilk Doğumunuzu Hangi doktor yaptı şu an aynı doktora mı gidiyorsunuz İzmit te doktor arayışındayım ben de
F-Gemi civcivimm_ hayırlısı olsun ama seninde gün yaklaşmış🤭 bu gidişle aynı anda bebişleri hayırla sağlıkla alırız kucağımıza inşallaahh🥰🥰
Merakliana Rozmari Merhabalar Ümit hanıma gidiyorum mesikal prkta. Aşırı seviyorum doktorumu şiddetle tavsiye ederim 🥰