civcivimm_ bebek 10 gündür falan kanalda ve çok fazla sancım var 2 cm açılmam var çarşamba bidaha kontrol edicek hazırlıklı gel yatışını yapabiliriz dedi ama normal doğum olcak inşallah, çünkü çocugum çok beslenemiyomuş çarşamba günü kontrolde 2.500 kiloydu gittiğimde yine kilo almamış olursa suni sancıyla başlatıcak doğumu anne sütüyle daha iyi kilo alır dedi