busra_55 valla imkanin varsa arcelik otomatik gurme cay makinesini al canım. biraz pahali ama verdigin parayi sonuna kadar hakediyor. suyunu cayini koyup tuşuna basıyorsun o kendi suyunu kaynatip cayi demliyo. posasi cayin icinde kalmadigi icin çay acımıyor. istediğin saati de ayarlayabiliyorsun. makineyi kuruyorsun saatini ayarliyorsun sabah bi kalkiyorsun cayin hazır. büyük konfor.