busra_55 Öncelik tavsiyem plastik olanlardan almamanız. Özellikle kadınlar için çok zararlı. Kaynayan suya geçen maddelerle birçok hastalığa sebep oluyor.
İnox ya da cam olanlardan tercih etmek en sağlıklısı.
ben 5 senedir Arçelik alt üst cam olanı kullanıyorum, çok da memnundum, fakat bir hafta önce bahçede düşürdükleri için kırıldı. Gittik Beko’dan yine alt üst cam olanı aldık, ondan da çok memnunuz.