Hatice_ee Ebrarela_1963 ayyy hadi insaahh bebgimj kaybettigimde cokk uzulmustum . Tekrar olmaz gibisinden . Allah hayirlisini versin saglikli bi sekilde
Hatice_ee fethiyeli48-48 bazi doktorlar oyle diyoda benim doktorum oyle bisi demedi ben ya cok cabuk iyilestim kurtajdan sonra hic bi agri sizi falan da olmadi . Kuetaj sonrasi hamilelik tehlikelimi acaba kormuyo degilim 😔😕
fethiyeli48-48 Hatice_ee benim de cok kolay geçti agrım sızın olmadı hiç tek ilk adetimi kürtajdan 40 gün sonra yani dün oldum dokturum bana kğrtahdan sonraki kanama hariç 1 kere adet ol bırak korunmayı dedi sıkıntı etme bak ne güzel allah nasip etmiş . İnşallah bu ay da darısı benim başıma
Nymphadoraa Kürtaj sonrası beta hemen sıfırlanmıyor benim adet olmama rağmen 2 ay sonra sıfırlandı. Özellikle erken gebelik testinde silik de olsa çıkıyordu. Umarım hamilelik vardır en garantisi kanda baktırmak 🙂
Bfduam Hatice_ee önce, kürtajın için geçmiş olsun. Sonra, hamileliğine hayırlı olsun. Allah sağlıkla kucağına verirsin inş.
Hatice35 Hatice_ee hayırlı olsun canım benimde geçen gün aynı böyledi testim, kan verdim beta 70 çıktı darısı başına 😊