Sedagb Hatice_ee günaydın 🌸 silik bir çizgi bar gibi emin olmak için yarın kan verin😊 benimde silik çıkmıştı kan verince emin olmuştum.
Hatice_ee Nazlimurat 1 bucuk ay once kurtaj oldum adet tathim net bi gun dehil o yuzden eminde olamiyorum
fethiyeli48-48 Sedagb kürtajdan sonra ilk adetini kaç gün sonra oldun ve yumurtlama günün ayın kaçırdı biliyo musun kuzum
Nazlimurat Hatice_ee anladim canım hakkinda hayırlısı olsun insallah vardır kan vermen en doğrusu ☺️ En net kanda çıkar varsa
Hatice_ee fethiyeli48-48 kurtaji 16 aralikta oldum ve 3 gun kanamam oldu sonra bir gun hic bisi olmadi sonraki 1 hafta kahvernegi akinti oldu onun haricinde bisi olmadi Doktoe konteolune gitrimde ne zaman saglikli bi gebelik olabilir dedim . Suan iyisin olabilir dedi Ama kurtaj dan sonraki kanamam haricinde olmadi 🤷♀️
Caginyagizmom Çok fazla silik , bence 1 hafta sonra tekrar edin yine böyle çıkarsa değilsinizdir , hafif bir artış varsa hamilesinizdir.
fethiyeli48-48 Hatice_ee hııı sen ilk adetini görmeden gebe kaldın anladım kuzum bana da ilk adetini gör bırak korunmayı dedi de ondan sordum
Hatice_ee fethiyeli48-48 bazi doktorlar oyle diyoda benim doktorum oyle bisi demedi ben ya cok cabuk iyilestim kurtajdan sonra hic bi agri sizi falan da olmadi . Kuetaj sonrasi hamilelik tehlikelimi acaba kormuyo degilim 😔😕
Ebrarela_1963 Hatice_ee 🙈benimde bu şekilde çıkmıştı şimdi 3.5 aylık kızım var 🥰hayırlı olsun inşallah 🤲
Hatice_ee Ebrarela_1963 ayyy hadi insaahh bebgimj kaybettigimde cokk uzulmustum . Tekrar olmaz gibisinden . Allah hayirlisini versin saglikli bi sekilde