mercimekkoftesi1 ilaçlarım var iğnemde var bugüne kadar 14. Haftaya kadar 30 tane falan iğne kullandım. Kollarım serumdan kan almadan delik deşik. Bende sevmiyorum dediğin gibi ama hep yavrularımız için sabrediyorum katlanıyorum o hep iyi olsun herseye katlanırım ya. İnşallah bende bi gün sıkıntısız hamilelik dönemine geçerim 🙏🌸