Basak0503 benim ilk kanamamdan 2-3 hafta sora bi kanamam daha oldu kesinlikle kalkmamam gerektigini söyledi doktor salonda gün icinde uzandim hep wc dısındada kalkmadim ama 4. ayda biraz daha esnettim mutfaga gidip geldim oturdum ayaklarimi uzattm ama iş 4 ay kesinlikle hic yapmadim smdide hala ev süpürmüyorum silmiyorum eşim yapiyor toz ve wc işi bende sadece basit agir olmayan seyleri hallediyorum yemegide daha 5.aydan sora başladim yapmaya orda biraz bulantilarda engel olmuştu.. üc ay ytmam gerektni söylemişti doktor ama ben garantiye alip 4 ay yattım bide bende kanama alanida vardi içerde keseye cok yakin olmasa da büyük bi alandi