Zeze03 Erenfamily teşekkürler 😊 inşallah bnmde acımaz bencede biraz abartıyorlar ama ilk kez olacağımdan heyecandan ötürü bir korku var sanırım
Erenfamily Zeze03 38+4 şu an oğlum kanala inmemiş beklemedeyiz hala herşeyi çok güzel şükürler olsun normal Doğum bekliyoruz çatım da uygun ama sancı Yok nişan Yok galiba ani bir şekilde gidicem ben Doğuma yürüyüşlere devam tam gaz 🤪
Filiz16 Zeze03 38+4 deyim doğumum gerceklesmedi dediğim gibi herkesin canı başka kimisi normal doğumu cok güzel anlatıyor kimsii öldüm bittim diyor bu yüzden kimin nasıl neyle karsılascagı belli değil her beden farklı tepki verebiliyor ☺️
Filiz16 B8use ben doktorun söylediğini sölüorım suyun patlama riski hertürlü alttan muayenede olabilme şhtimalı var bu yüzden bazı doktor risk alıp bakmaz bileee ☺️☺️☺️
Deletedmom404 Leylayunus canım bende 38+4 teyim çatı muayenesi olmadım doktorum da ağrı olmadığı sürece yapmıyorum gerek duymuyorum dedi valla
Arya92 Ben den37+2 doktorum çatı muayenesi yapmadı ben normal doğum istiyorum sanırım doğum başladığı zaman yapacak.zaten bebeğin başı Kanalda değil.bas geliş ama kanala yerleşmemis dedi ultrasonda
Leylayunus ertugrulunannesi yok normal dedi doktorum bu cuma günüm doluyo sancın olmazsa pazartrsi suni sancıyla doğurursun dedi