Kibarbaby dediğim gibi her kişinin el ağırlığı muayene şekli farklı benim böyle oldu diye herkesin olucak diye bişe yok tedirgin olmayın 😇 Google yazın gösteriyor sadece 2 parmakla bakıyor ☺ Bazısına hiç bakmıyor bile doktoru o yüzden içinizi ferah tutun