aylinsss NebahatBoncuk burda okumuştum birinin kayınvalidesi bu kadar çok su içme çocuk içerde boğulacak demiş🤣🤣biriside göbegine çekme giydigin kıyafeti bebegin alnında iz çıkacak demiş😬
Kardelen_12 NebahatBoncuk hiç bir Alakası yok tabi ki bununla ben hamileliğim boyunca kola içtim daha zararlı olduğu halde çocuğumda sağlık problemi yok erimedi de 😀 inanma canım böyle şeylere koca karı lafları bunlar
Damlae16 Gizemceylan ben de çekiyorum valla çözüm arıyorum hiç bir şey fayda etmedi sakızı ilk defa duyunca sorayım dedim teşekkür ederim canım 🙏🤗
Znurhalil Annem sakızı çok çiğneme bebeğin çok altına sicar dedi😂😂😂 bez yetistiremen diye diyom diyor sonradan 😂😂
Ciciannem27 NebahatBoncuk sıcak çayı doğumdan 40 gün sonraya kdr içmemeliyiz sıcak olduğu için süt e gider oda çoçuğun ağzını yakar yani sadece çay değil herşey sıcak yenip içilmemeli