HAU El ayakta ödem ve şişkik aşırı var Elde uyuşma iğnelenme arada his kaybı var sizde durumlar nasılll ??
Ayseozmenucar HAU bende 33.haftaya geçmek üzereyim diz kapaklarımın arasında başladı ama yavaş yavaş su içmek dinlenmek işe yarıyor.birde uzun süre hareketsiz olunca da oluyor.yani bu hafta sonrası artık ödem normal ..işte tuzsuz falan yıyıp önlem almalıyız…ama dikkat etmemiz gereken en önemli durum bu şişmeler yaşanmaya başlandıgında tansiyon ölçümü de yapmalıyız
minik_kalbim HAU Ağzına sağlık aynen bunları gözlemliyorum son bi kac gündür ellerim uyusuyor ayaklarim şişmeye basladi ve benim arada beynimde uyusuyo 33+5
Tugba_0 HAU ben hamileliğimin başından beri 2 litre su içiyorum her gün 45 dakika yürüyüş yapıyorum akşam yemeğinden sonra hep harekleti olmaya çalısıyorum bende olmadı
HAU Ayseozmenucar Ayseozmenucar tansiyonum normal ölçüyorum bol su içiyorum yürüyüş yapıyorum uzanıp dinleniyorum ama bi faydası yok sanırım 😒
Luck2727 Bende tamm 00.00 ’dan itibaren 32 haftalik oldum bende de geceleri kollarım uyuşuyor bende bekleyeyim söyle kenarda
baharbalkann Luck2727 sizinle aynıyız☺️ Bendede oluyo uyusma özellikle tek kolumda sabahları ama her sabah degil
gizemsbsl Haftamı bitirdim uzun zamandır böyleyim özellikle geceleri ellerim aşırı şişiyor ve uyuşuyor o acıya uyanıyorum uykumdan ayaklarım şişiyor altları acıyor yere bastıkça
HAU ogretmenanne16 genel olarak sola yatıyorum arada sağa dönüyorum oda ellerin uyuşmasından dönmek zorunda kalıyorum zaten uyuşmadan geceleri pek uyku düzeni kalmadı 😔
HAU Ozerhome tuzu kestim şişliği ödemi fark edince hamur işide yemiyorum meyve su sebze yürüyüş yapıyorum
Ozerhome HAU doktoruna daniş yine de canım. Ona göre tahlil yapar veya ilaç verir. Geçmiş olsun bu arada🙏
HAU Ozerhome P.tesi kontorulum vardı şişliği ödemi uyuşmayı söyledim tahliller yapıldı bi sorun sıkıntıda çıkmadı ama bende anlayamadım
Ozerhome HAU bende 34+4 üm benimde ara ara giren kramplar var. Şükür hiç şişkinlik ödem olmadı. Ama dikkat et yediklerine belki yediklerine kaynakli da olabilir ya da hamileliğin son ayı vücut daha da ağırlaşınca ödem olarak da dışarı atıyor olabilir
HAU minik_kalbim geceleri zorluyor uyuşma maf etti beni ayaklar aşırı şiş ayakkabılar bile denk gelmiyor artık 😒
2pasaannesi 33 haftalığım bende, ödem yok ama yere oturup kalkarken sanki diz kapaklarımdan ve arkasından damarlar birbirinden ayrılıyor gibi canım yanıyor. Bazen kıramıyorum dizlerimi. Sizde de oluyor mu?
HAU 2pasaannesi bir iki defa oldu o durum bende onuda doktorum kılırdaklardan oluşan ağırlığı ayaklar dizler çektiği için olur demişti
HAU Tugba_0 bende aynı şeyleri yapıyorum hareket dinlenme yürüyüş su tüketimi temizlik falan ama bende aşırı var fayda yok 😔
HAU Ebruderya düzenli bir şekilde maden suyunu tüketiyorum her gün onunda faydasını mide yanması ve kramplara iyi geldi onlar geçti şişliğe ve uyuşmaya faydası olmadı
Crnce Ebruderya maden suyu tüketirken dikkat etmek gerekiyor içersinde çok fazla tuz var ödemi tetiklersiniz