Mervebozkurt35 bende çok şaşırdım sizin gibi bir arkadaşım yazın doğum yaptı onur bey de çok memnun kaldı o yüzden bende şimdi gidiyorum 18. Haftamdayım normal doğum destekleyici bir doktor ve çok ilgili ne zaman bir sorum olsa ve yazsam saat farketmeksizin dönüş sağlıyor kendisi çık memnunum ben. Ama tabi ki görüşler kişiden kişiye değişebiliyor ama çoğunluklu görüş olumlu hep