Ahhh ahhh. Memnun olan insanlar var. Benim doğumumu o ve ebesi mahvetti. Doğuma girerken epidural istemiyorum diye söyledim imza attım. Yapamazsın doğuramazsın bebeğin sakat kalır nefessiz kalır dayanamazsın dedi daha sancılarım yokken suni yeni başlamışken yaparım dedim 5 dk da bir geldiler yapamazsın eşim kızdı destek olun diye bu arada sancımı yatakta çektim burda yürüdüm diyenlere imreniyorum 2 3 saat yattım kıvrandım en son ıkınma geldi doktor sen ıkınamıyorsun çocuk nefessiz kalcak ıkınmayı bilmiyosun dedi ağlıyordum eşim kızdı yine öğretin o zaman ilk doğumu nerden bilsin diye tamam doğurtalım seni o zaman dedi oturdu kesti hemen 2 3 ıkındım doğurdum eşim müdahale etmese ebelerin odasına geri gidiyordu açıklığım tamken. Daha çok şey var ya sağlık bakanlığına şikayet ettik savunması alındı ama gerisine koşturamadık tekrar hamileyim. Doğuma kadar bişi yoktu kibardı falan ama doğumumu mahvetti burda ne hikayeler okuyoruz. Doğumdan 2 gün önce nişanım gelmeye başladı mesaj attım tersledi