Bi şey sormak istiyorum kızlar. Benim mecburi sezeryana döndü öncesinde normal takım almıştım hem tesettürlüyüm elbiseler biraz kısa oluyor bi de kış diye tercih etmemiştim ama şimdi burayı okuyunca kararsız kaldım . Almak gerekir mi boydan gecelik tarzı