Oykuaygun canim ben 70 kilo ile hamile kaldim L beden giyiyordum boyum 1.70, su an 37. Haftadayim 84 kiloyum.
Defacto pijama altlarinda xl hala bana oluyor ama ustler olmuyor.
Penti xxl yarim kollu penye ev elbiseleri cok rahat oluyor. Hatta disari cikarken onlari icime atlet gibi giyiyorum, yuksek bel esofman giyemedigim icin bel altindan baglamali esofmanlarda gobek acikta kaliyor atlet niyetine onlari giyip icime sokuyorum.
LCW xxl beden ev elbiseleri ve onden dugmeli pijama takimi gayet rahat oluyor. Sadece defactonun bel lastikleri daha rahat lcw’nin bel lastikleri sert beni kasti. Pijama altini terziye verdim lastigi sokturup icine bebe lastigi taktirdim.
En onemli tavsiyem gogus altindan buzgulu veya dikisli hicbir gecelik/pijamayi alma. Goguslerim 3 beden buyudu gogus kulbu dar olan hicbir seyi giyemedim. Onden dugmeli emzirmeye uyumlu ev elbiseleri ve pijamalar candir.
Lohusa takimi ben almadim, tercih meselesi hastane ortaminda rahatliktan yanayim.