Sky2606 Ben de çift yumurta ikiz kızlarıma hamileyim 🥰24+2 olduk çok şükür 🙏 Şimdiye kadar hiç üzmedi kızlarım beni inşallah hep böyle devam eder🤲Sadece bu aralar mide yanması ve uykusuzluk sorunu yaşıyorum, o yüzden Gaviscon içmeden uyuyamıyorum🙄
gueltanriverdi Minnakhamis kullaniyordum ama kaşıntıdan dolayı bıraktım suan sadece bademyağı kullanıyorum oda kaşıntıyı hafifletiyor…
Minnakhamis gueltanriverdi ben cilt kurulduğundan diye tahmin ettim ama yinede doktoruna söyle canım 🌸
Ikizannesiiiii ikizcanlarim2021 teşekkürler canım normal doğum oldu bizim şükür. 3.ayda bizim de kanama leke oldu 2 aya yakın azar azar leke oldu sonra geçti progestan fitili sona kadar kullandım ben leke zamanında pruloton iğne kullandım o çok etkili.. sonra 37+3de geldiler küvez falan da olmadı elhamdülillah 😊 Darısı başına inşallah