Ikizannesiiiii Ben de 8 ay önce ikizlerini kucağına alan anneyim soru varsa yardımcı olayım ben zmaninda çok bakındım tecrübesi olanlara 😊
ikizcanlarim2021 Ikizannesiiiii aaa hadi hayırlı olsun gözünüz Aydın olsun inşallah sağlıkla büyüsünler🥰 sezaryenla mı doğum yaptınız ? Benim kanamalarım oluyor iğne fitil kullanıyorum yattığım halde geliyor wc harici kalkmıyorum. Böyle olduğu için korkuyorum sizin kanamanız kahve lekeniz falan oldu mu acaba progestan kullandıysanız ne kadar kullandınız acaba
EEBG 32 haftalığız bizde çift yumurta ikizi 7 haftalıkken kalp atışını duymaya gittiğimde öğrendim🐣🐣🥰 kızlarım olacak inşallah 🤲
ikizcanlarim2021 Oykum_06ankara ayyy aynı ben bende öyleyim kanı lekeyi gördüm de cıldırıyorum yattığım halde gelmesi bide asla tek bir bardak bile yıkamadım yattığım halde geliyor ya nasıl korku nasıl endişe aman yarabbim Allah’ıma emanet olsun bebeklerimiz canım yaaaa :(
Oykum_06ankara ikizcanlarim2021 valla bende yattığım yerde oluyo anlamadim niye boyle oluyo hic bi is yapmam bulasik dahi yikamadim kalkarken saga sola dönerken zorlaniyorum biraz
Ikizannesiiiii ikizcanlarim2021 teşekkürler canım normal doğum oldu bizim şükür. 3.ayda bizim de kanama leke oldu 2 aya yakın azar azar leke oldu sonra geçti progestan fitili sona kadar kullandım ben leke zamanında pruloton iğne kullandım o çok etkili.. sonra 37+3de geldiler küvez falan da olmadı elhamdülillah 😊 Darısı başına inşallah
sukran97 Humeyra350 bende varım çift yumurta ikizi 27 haftalığız Allah’a şükür çok rahat hamilelik geçirdim şimdiye kadar ama artık ağırlaştığımı hissediyorum herşey zor geliyo göbeğim de baya büyüdü Allah sağlıkla kucağımıza almak nasip etsin hepimize🤲🥰
sukran97 esraunes maşallah maşallah ikiz olup 39 haftaya kadar geleni duymadım hiç bunun için özel bişey yaptınız mı😂 bende 27 haftalığım çok korkuyorum erken gelirlerse diye Rabbim kucağınıza almak nasip etsin🤲
ikizcanlarim2021 Oykum_06ankara elimizden geleni yapalım da gerisi rabbimde Allah’ıma emanet olsunlar senin de ilk gebelik sanırım
ikizcanlarim2021 Oykum_06ankara benim de ilk bayadır istiyordum bebek rabbime hep dua ettim bi tane olsun evimiz de ses olsun diye allahım çok şükür iki tane nasip etti ☺️ Kanama lekelenme riskli gebe olduğum söylendi bunlar canımı sıkıyor sadece yatmaya razıyım doğurana kadar ama yeter ki kan leke gelmesin risk olmasın istiyorum 😢😢
Sibeldi İkiz gebeler kan değerleriniz kaçtı ben 5+6 da kan verdim kan değerim 15000 lere çıkmış tek kese var ve değer yüksek die mol gebelik olabilir dediler ama ikiz gebelikten hiç şüphelenmediler. Sağlıklı hamilelikler diliyorum herkese 🤲
Oykum_06ankara ikizcanlarim2021 cnm insallah allahın izniyle bisi olmaz ona sığın bol bol dua et valla bende herseye raziyim tek kanamam olmasin diyorum cidden insanın psikolojisi bozuluyor
Oykum_06ankara ikizcanlarim2021 üzme kendini ben hep şu 3 aylar gecseydi 4 ay olsaydik fln diyorum sanki ozmnlar bisi olacakmış gibi dua etcez bebeklerimiz icin
ikizcanlarim2021 Oykum_06ankara sanki ilk 3 ay sıkıntılı sonra biraz daha rahat olacakmış hissi🤩 inşallah valla düşüncesi bile çok güzel 🐣🐣🙃